środa, 17 lutego 2010

Zimowe spacery

Konkurs na forum zmobilizował mnie do zrobienia albumu, który w końcu zostanie w domu. U nas. Nie leci nigdzie. Będzie sobie leżał i już.

Miało być zimowo i ze śnieżynką. Format miałam już i tak wymyślony, na szczęście nie kolidował z zaleceniami.

Zimowo jest... zdjęcia ze spacerów, w różnych wersjach - bo w końcu spacerujemy z wózkiem i w chuście, a czasem bierzemy wózek do samochodu i jedziemy gdzieś dalej na spacer.
Kolory - moje najulubieńsze :) I co, że zima, chustę też mam zieloną i czapkę zieloną i rękawiczki... ;D Dużo Cracle i Glossy Accents i farbek pękających :)

Dużo zdjęć, szkoda tylko, że kiepskich, ale pogoda taka, że ciemno i ponuro, (po kliknięciu w zdjęcie, jak zwykle większe się otwiera).

Okładka jest podwójna, z wierzchu z cienkiej półprzezroczystej pleksi, taka cześciowo ozdobna, częściowo ochronna.


Napis 'zimowe' wycinane w tej samej pleksi i pokryte Perfect Pearls. Trochę się ściera, nie bardzo wiem jak to bardziej utrwalić - niby można by pokryć glossy accents, czy przezroczystym embossingiem, ale będzie wtedy zewnętrzna szklista warstwa, a teraz jest takie fajne, bo powierzchnia sama w sobie matowa, a mieni się ładnie.






Każda strona jest szyta z dwóch kawałków i tworzy kieszonkę - na dodatkowe zdjęcia i zapiski.




























Troszeczkę zbliżeń:




Materiały: baza - gruby szary papier, okładki - tektura 2mm, półprzezroczysta pleksi 0,5mm, papiery z zestawów: K&Company Ancestry.com, BG: Fruitcake, Boxer i Dasher, kształty tekturowe (strzałki, nawiasy, ramki, kłódki) ze Scrapińca, literki BG z różnych zestwów i Holiday Alpha ze scrap.com.pl, papierowy centymetr, stemple jurnalingowe, wycinanki z dziurkaczy, filcowe śnieżynki, guziki, koraliki literki, tasiemki, ćwieki zwykłe małe i epoksydowe, fragmenty starego słownika, dużo Cracle i Glossy Accents i farbek pękających, Perfect Pearls ze scrap.com.pl, tusze róźne, szycia maszynowe...

9 komentarzy:

  1. jestem zauroczona piękną kolorystyką :D powiało wiosną w twoim zimowym albumie :P podoba mi się, bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba ogromnie!!! szczególnie przez ten konsekwentnie się pojawiający wiosenny zielony ;) i ta zielona śnieżynka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny album :) baaarzo podobają mi sie kolory, ta soczysta, niezimowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy album, piękne zdjęcia:)i czuć wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby zima mogła być taka zielona :)
    Piękny album!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik :) I słodki Jerzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny :) oszczędny, ale co najwazniejsze jest :) i nie mogę z umiłowaniem zieleni - nawet fotelik zielony jest , haha.
    my jakoś mało spacerujemy tej zimy, cięzko mi z wózkiem sie wytarabanić, do tego mrozy, a w chuście siedzieć mały nie chce za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam miód!!!
    Zdjęcia są przecudne :)
    Pięknie skomponowany :)
    Te kolory i dodatki.... mrrrr....
    :*

    OdpowiedzUsuń