piątek, 17 października 2008

Losowanie

Zgodnie z obietnicą odbyło się dziś blogowo-urodzinowe losowanie :)

Wczoraj mozolnie wpisałam do excela wszystkie osoby, które zostawiły tutaj chociaż jedno słowo, kolejno, postami. No, prawie wszystkie - zostały usunięte ewidentne reklamy, o ile pamietam sztuk 2.

84 osoby zamieściły łącznie 561 komentarzy (moich też nie liczyłam, bo przecież siebie losować nie będę ;))

Maszyna losująca to Research Randomizer. I samo losowanie:


Po kliknięciu w obrazek otworzy się większy - na którym widać zdecydowanie wyraźniej ;)
Sprawdzenie numerków ;)




Czyli Cwasia i Jaszmurka!

Wczoraj, przy wypisywaniu całej tej listy, przeczytałam jeszcze raz wszystkie komentarze... i bardzo, bardzo dziekuję. Za to, że tu zaglądacie, za to, że piszecie. Bez tego na pewno nie wytrwałabym w prowadzeniu tego bloga.

7 komentarzy:

  1. o łaaaaaaaaaaaaaaaał

    Rae ale jaja :D

    Fajnie, wielkie dzięki :D (robotowi :p )

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Ale serio serio?
    O jejuńciu, strasznie się cieszę :)
    Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)
    Ale skomplikowane to losowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to? znowu nie ja? nie no, nie bawię się tak ;P chcę nagrodę pocieszenia hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmmmmmm widać limit szczęścia na ten rok już wyczerpałam - gratulacje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ profesjonalne podejście do rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń