piątek, 31 października 2008

Czasem

Październikowe wyzwanie, temat: Czasem...






A same zdjęcia dzwonów (bo na scrapie chyba to słabo widać) wyglądają tak:




Zdjęcia zrobione w Grecji, w częściowo tylko odbudowanym po wojnie klasztorze, po drodze na Olimp.

Temat na listopad podaje Agnieszka.

I jako, że k_maja wywołała mnie do czytelniczego łańcuszka-ankiety, załatwię od razu:

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Zawsze. Czasem nawet mąż (o ile sam akurat nie jest pochłonięty jakąś lektura) się irytuje, że siedzę wiecznie z nosem w książce.

2. Gdzie czytasz?
Wszędzie z wyjątkiem komunikacji miejskiej, bo włącza mi się choroba lokomocyjna (chyba, że książka wyjątkowo wciągajaca, to czytam nawet i w autobusie, z przerwami na uspokojenie żołądka).

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Na boku!

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
W zasadzie czytam prawie wszystko... Prawie, bez harlequin'ów i książek psychologicznych i podręczników ekonomii ;P A głównie fantastykę, SF i kryminały.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Serię 'Oś czasu' Birminghama

6. Co czytałaś ostatnio?
Connie Willis Zaćmienie, Carpe Jugulum Pratchetta (po raz kolejny)

7. Co czytasz aktualnie?
Tom Clancy Niedźwiedź i smok, Michael White Tajemnica Medyceuszy i zbiór opowiadań z Młotka w e-booku. (Tak, czytam parę rzeczy na raz, zawsze tak miałam, 3 to i tak mało)

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Nigdy w życiu nie zaginałam rogów! Grr. Czasem pamiętam stronę, czasem po prostu znajduję miejsce, gdzie skończyłam, a czasem zakładam zakładką lub jakimś świstkiem. Zakładki jeśli już, to z wymiany na scrappassion, ale tylko i wyłącznie te płaskie! Żeby się nic nie odgniotło od jakiś guzików, czy ćwieków.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Tylko w samochodzie. W domu zdecydowanie wole 'naoczne' czytanie.

10. Co sądzisz o ebookach?
Czytam. Pod względem komfortu czytania nie robi mi różnicy, czy czytam z kartki, czy z monitora. Natomiast lubię książki mieć i tu jest duuuuuża różnica między e-bookiem, a wersją papierową.

Ktoś jeszcze się nie spowiadał? Nula! Do raportu ;)

14 komentarzy:

  1. Toja pierwsza będę!
    po pierwsze - zegary :)))))))
    w związku z czym już cholernie mi się podoba, po drugie super układ, kolory...dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ale połączenie...te sznurki, zegar, zdjęcia...Mrowienie na plecach mam :))
    Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tymi sznurkami !!! - bardzo urokliwy scrap i zdjęcie samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rety Rae...

    pojechałaś po bandzie o_O

    I jeszcze te dzwoneczki przyczepione do sznureczka...

    mmmr cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł i świetnie zrealizowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. powtórzę za babami: sznurki! niemożliwie przyciągają uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo, rewelacja... już któryś raz oglądam... Genialny pomysł z tymi 'powtórzonymi' sznurami....

    OdpowiedzUsuń
  8. ABSOLUTNIE GENIALNE!Wszystko tak niesamowicie skomponowałaś, fota "wystaje" ponad papier za sprawą tych sznurków... no niesamowicie, taką głębię tu zrobiłaś!!!!!!!
    i jaki tekścior ...wszystko idealnie idealne osiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. scrap czasowy genialny!!
    a fotki powalajace

    ja natomiast zapraszam na mojego bloga po szczegoly zadania,ktore Ci przygotowalam

    OdpowiedzUsuń
  10. padłam!!! kosmiczny scrap. KOSMICZNY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dla Ciebie małą niespodziankę na moim blogu :) Zapraszam :)
    http://berryboar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń