środa, 22 października 2008

Z okazji dzieciowej...

Dla Uhk i Uhkowej Agatki powstał album zupełnie nie dzieciowy, w brązach, z poszarpaniami, przybrudzeniami i tuszowaniem. Bardzo zazdroszczę Tores - inicjatorce całej akcji, że miała okazję zobaczyć i _zmacać_ całość :)
Moja strona... cóż, (powtarzać będę do znudzenia - brąz to nie mój kolor w scrapach) jaka jest, taka jest, na pewno kolor się zgadza :)

Page for Uhk and her newborn daughter Agatka. Uhk loves brown and distressing, so pages is as brown and distressed as I can.


Ze zdjęciem (chciałam sprawdzić jak w takiej oprawie w ogóle będzie wyglądać dzieciowe zdjęcie - na zdjęciu ja w wieku 7 miesiecy)

With photo (testing combination baby and distress style):




I szczegóły/Details:



10 komentarzy:

  1. Kapitalna strona, bardzo 3D i ozdobna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowna - te esy floresy konturówką - uhm...

    OdpowiedzUsuń
  3. na esy floresy i ja zwróciłam szczególną uwagę :)
    może brąz to nie Twój kolor, ale pięknie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super strona! No cóż, pozazdrościć tylko Uli takiego pięknego albumu dla Agatki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Esy-floresy smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. ummm smakowity i z dzieciowym zdjęciem wyglada super
    a te zawijaski do utrzymania zdjęcia wycinałaś sama? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzałam, zmacałam.. cudna strona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak właśnie się bałam, że zawijaski wycinałaś sama... Mistrzostwo precyzji. Świetna strona, taka idealna do zmacania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, nie, nie.. te zawijaski, które 'trzymają' zdjęcie to puncher! Nie mój, na jakimś spotkaniu krakowskim powycinałam sobie parę takich karteczek z narożnikami i tu mi idealnie pasowały. Może byłabym w stanie coś takiego wyciąć, ale na pewno nie było by tak równo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie zauważyłam jakos po tej stronie, że nie umiesz w brązach - uważam, że świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń