wtorek, 27 lipca 2010

Frywolne ważki

Ten i poprzedni miesiąc obfituje w wymiany, część już zrealizowana i tylko zdjęcia czekają na zmiłowanie, a część właśnie się realizuje lub wkrótce będzie się realizować ;)

Jakiś czas temu zaczęła po mnie chodzić frywolitka, nie żeby robić, i tak się z niczym nie wyrabiam, ale na razie, żeby posiadać ;)

Uzgodniłyśmy wymianę z Alveaenerle (zerknijcie na jej bloga, robi cuda przy pomocy czółenka) i do niej poleciał notes, w jej ulubionych kolorach (no, moje zestawienie to nie jest, ale całkiem przyjemnie mi się pracowało ;) ), z ważkami:




Środek dzielony na 3 części: pomysły, projekty i wzory:






(strasznie ciężko było mi znaleźć jakiś cytat ze słowem wzór, który by chociaż pi razy oko pasował - jak ktoś coś ma to bardzo proszę, przyda się może na przyszłość)

Szczegóły:


(materiały będą, następnym razem, bo dziś jest już jutro, a ja miałam tym razem położyć się przed północą :/)

A do mnie przyleciał taki komplecik:

7 komentarzy:

  1. notes piękny, ważki odlotowe!!! ;)

    a komplecik wymiankowy śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski notes :) Piękne połączenie kolorów, a ważki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes cudo! Ważki są obłedne! Frywolitki piękne ale zapewne bardzo pracochłonne.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notes, wypieszczony, no i ta dbałość o szczególiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały notesik, ja marze już długo o ciekawym "Pomysłowniku" i nie mam pojęcia gdzie robi się takie udane i ładne wymianki(???), pomóż Rae proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olga: To była wymiana 1 na 1 ;) Umówiona ot tak prywatnie, a nie jakaś większa zabawa forumowa czy blogowa ;)
    Zasadniczo wygląda tak, że się pisze maila czy PMa na forum i uzgadnia szczegóły ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu muszę sobie kogoś "upolować";). Ok, zabieram się za szukanie :) Dziękuje serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń