czwartek, 1 lipca 2010

Kartka z ramką

Tym razem kartka na 80 urodziny mojej babci. I dodatkowo pasuje na wyzwanie na The Secret Crafter Saturday Challenge: Strawberries & Cream:




Cyfry potraktowane Crackle Accents (zmieniły kolor! Ile się nakombinowałam, żeby to zniwelować, a i tak wyszło ciut za intensywnie...)


Listki też Cracklem, wygięły się same ładnie, nie były dodatkowo maltretowane.


A ramka (mojego projektu, dostępna w Scrapińcu) pokryta farbką pękającą.


Materiały: Papier wizytówkowy (baza), papier K&Company z zestawu Ancestry, maszyna do szycia, hortensje Primy (podbarwione tuszem, chińskim, przywiezionym z Chin ;) ), ćwieki, ramka tekturowa ze Scrapińca, Crackle Accents, Glossy Accents, farbka pękajaca Rangera, wycinanki z punchera listkowego, tusz do cieniowania brązowy Latarni ze scrap.com.pl.

7 komentarzy:

  1. świetna wyszła, bardzo mi się podobają te Twoje projekty dla scrapińca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i klasyczna kartka.
    A cracle lubi pozmieniać kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, ma styl i niesamowity klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka. ramka jest boooska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jest!!! w sam raz na tak elegancką i "dystyngowaną" okazję! a Twoje ramki ze scrapińca są fantastyczne,sama ostatnio takowej użyłam! Niesamowicie dodaje elegancji,już nic więcej nie trzeba ozdabiać, bo ona sama w sobie jest tak dekoracyjna!
    pozdrawiam serdecznie! Firiana

    OdpowiedzUsuń