środa, 9 lutego 2011

B&W&R

Znowu dzieciowy scrap w niedzieciowych kolorach - czyli czerni, bieli i czerwieni, tyle, że tym razem w trochę innych proporcjach. I znowu jest to lift na wyzwanie forumowe, oryginał to śliczna praca Moniki.
Przyznam się, że bardzo bawi mnie robienie takich mega dokładnych liftów, i to zarówno real jak i, w tym przypadku, digi. Bawi mnie dlatego, że w większości przypadków nie mam takich dodatków i elementów i muszę je sobie jakoś zrobić. I z tego właśnie mam największą satysfakcję :)

LO for challenge at forum to lift Monika's LO.


Wszystkie elementy mojego autorstwa./All elements and papers by me.

2 komentarze:

  1. ach, ach, ach...

    no nie wiem, jak to możliwe, że niby jest B&W&R i nie-dzieciowo, a tak ślicznie i słodko jednocześnie??? i to z chłopcem, co się czuje???

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny scrap!!!No, ale na tym trzeba się znac:)Podziwiam i wzdycham:)

    OdpowiedzUsuń