środa, 16 lutego 2011

Odkurzacz najlepszym przyjacielem dziecka

A przynajmniej mojego. Jerzyk uwielbia odkurzanie, domaga się od nas, o zgrozo, żebyśmy odkurzali codziennie całe mieszkanie (a najchętniej nawet parę razy dziennie), wyrywa nam z ręki rurę i szczotki i odkurza sam ;) Ciekawa jestem tylko na jak długo mu to zostanie ;)
A że w scrapowym alfabecie poprzednią wylosowaną literką było 'O', to chyba wiadomo, o jakiej 'zabawce' musiałam zrobić scrapa :)

My son loves vacuum cleaner. He forces us to vacuum entire apartment, day to day. I'm curious how long it take :)
At challenge to scrap alpha last letter was 'O' - in polish 'vacuum cleaner'='odkurzacz' so I made LO with my son and his favourite 'toy' ;)



Zoom:










Jeszcze jedno zdjęcie mi się zaplątało:


Materiały i narzędzia:
- baza - Zeszyty (02?) z ILS
- ścinki - Dasher Basic Grey (Bunny Hill)
- kalka techniczna (nie nadaje się do drukarki atramentowej, jakby ktoś pytał)
- drukarka
- naklejki alfabet turkusowy (chyba Doodlebug) z scrap.com.pl
- farba pękająca Distress "Broken China"
- żółta kredka
- pióro i czarny atrament
- turkusowe nici i maszyna do szycia
- naklejki 3D motyle
- rub-ons 7gypsies (różne) z CraftShopu
- mata, nożyk, nożyczki, klej

5 komentarzy:

  1. Ha ha od razu przypomniała mi się historia, którą opowiadają moi Rodzice:D Jako dziecko często siadałam tak na odkurzaczu i bujałam się na niem śpiewając : " nie ma, nie ma, wody na pustyni" Bajmu:P Wiec rozumiem Twojego Berbecia ;) Scrap swietny, jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heeh mój 2 letni synek Filipek dostał na Gwiazdke od babci odkurzacz, i już nic innego się nie liczyło! teraz chodzi i "kurza" a jak siadają baterie idzie do dziadka i mówi nie działa....bardzo męskie zajęcie hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. skrap przecudnej urody :) tyle szczególików do wypatrywania; a z tymi odkurzaczami to chyba większość dzieci je lubi :) moje dziecko zawsze jeździ za mną na odkurzaczu, jak sprzątam; o wyrywaniu rury nie wspomnę nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rae oby mu w ogóle nie przeszła ta fascynacja :D
    Scrap fajowy- dużo się na nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórcze i śliczne :D
    Zapraszam również do mnie http://piccolos-jewelery-art.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń