czwartek, 3 lutego 2011

Chaos w kontrastach

W przesyłce z wygraną w candy miała być też ręcznie wykonana niespodzianka - poleciał więc do zainspirowanej notes. Może nie nadaje się specjalnie do noszenia w torebce (ha, ja mam parę - takie, które można nosić i takie, których nie i lubię je wszystkie), ale i tak jestem z niego bardzo zadowolona.

Podoba mi się kontrast między porządkiem patchworku, a chaosem dodatków. Miękkim filcem i metalowymi częściami. Błyszczącymi drobinkami i spękaną matową farbą. Żółtym i niebieskim. Bo jednocześnie bierze też udział w forumowym wyzwaniu kontrastowym. I patchworkowym wyzwaniu w Craftmanii :)

Notepad for zainspirowana, who win the candy, is full of contrasts. Order versus chaos, soft felt and hard metal elements, shinny flecks - cracked matt paint, and last but not least yellow vs. blue. So... it is ideal for challenge at scrappassion entitled "Contrast". And patchwork Craftmania's challenge.


Inne ujęcie:


Tył/Back:


Z bliska/Zoom:






Materiały i narzędzia:
- 1,5 mm tektura na okładki
- papiery: z zestawu Cansona, Cosmo Cricket Snorkel (Double Deck z Lil'Man ze scrap.com.pl), zwykły żółty karton i złoty papier z Lidla
- maszyna i białe nici
- podkładki metalowe z marketu budowlanego
- stary zegarek
- turkusowy filc z Kreatywnego Zakątka
- tekturowy napis ze Scrapińca
- guziki różne
- Glossy Accents i Cracle Accents
- farba pękająca Distress "Picket Fence" i "Broken China"
- Liquid Pearls "White opal"
- Adirondack Dimensional Pearls - Stream
- mikrokulki turkusowe (ze sklepu "wszystko po 2 zł :D)
- brokat
- tasiemka, dratwa
- naklejka 3d - motyl
- klej, nożyczki, nożyk, linijka, mata

17 komentarzy:

  1. o ja nie mogę - FANTASTYCZNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bałagan! Bardzo interesujący notes.

    OdpowiedzUsuń
  3. notes przecudny; jest na nim tyle szczegółów do wypatrywania; no i te kolory - mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Notes przecudny - głosowałam na niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki super chaos kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest rewelacyjny, niesamowicie emocjonujący.. energetyczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Notatnik jest swietny, energetyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne. Ja tych 2 kolorów bym nie polaczyla, a widze, ze pasuja do ciebie cudownie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Ilosć detali, faktur, dodatków, kolory - jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszedł ten chaos , i drobiazgi , i kolorki przyciągają oko.

    OdpowiedzUsuń
  11. mistrzostwo w polączeniu wszystkich dodatków..farby,kwiaty,trochę filcu ..REWELACJA!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny! bardzo podoba mi się zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń