sobota, 2 czerwca 2012

Karteczka wykrojnikowa

Karteczka zrobiona praktycznie tylko i wyłącznie przy pomocy paru wykrojników (i motylowych puncherów, ale równie dobrze mogłabym wykorzystać wykrojniki - motyle Joy, które posiadam). Dla małej (duza jus jestem!) Idusi, która obchodziła poważne, trzecie urodziny :)


Zdjęcie bardzo na szybko, dobrze, że w ogóle jest (ale ja sie zawzięłam i niczego już z ręki nie wypuszczę bez fotki ;) )

Dziś też zdjęcie, tym razem w zasadzie punktualnie, na wyzwanie na blogu Uli.


Dziesiejszy temat to WODA



Z wodą mieliśmy dziś bardzo dużo kontaktu, bo jak co sobotę - basen z dziecięciem (ale fotki z basenu mamy sprzed 3 tygodni, kto wie, może i też się pojawią w jakiejś oprawie :) )

Aaa.. a notes czerwono-czarny poleci do Wioli_c - proszę o kontakt mailowy z adresem :)

2 komentarze:

  1. Karteczka jest śliczna :) stoi na komodzie i Idusia wszystkim pokazuje, że dostała od Jerzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jakoś sobie zakodowałam, że 10 czerwca będziesz notes losować i dziś zaczęłam szukać, bo jakoś ten wpis przeoczyłam w ogóle ;) no szkoooda, że nie do mnie trafi ;)

    a karteczka śliczna, bardzo dziewczęca!!!

    OdpowiedzUsuń