niedziela, 11 listopada 2012

Fiolety w natarciu

Dziś dla odmiany nie fotograficznie tylko scrapowo - karteczka w fioletach, za którymi jakoś nigdy nie przepadałam, ale w takim zniebieszczonym z lekka wydaniu całkiem mi się podobają. W roli głownej wystąpiły tu prawie wszystkie fioletowe papiery, jakie mam w sklepie :)


Wykonana do aktualnej mapki z Mojo Monday (czyli tej z numerkiem 266) - więc zgłaszam ją tam na wyzwanie. Do tego karteczka jest z podziękowaniem (Polish "Bardzo dziękuję" means "Thank you very much"), a że wykorzystałam wykrojnikową serwetkę Cheery Lynn (French Pastry Doily) więc leci również na wyzwanie na blogu wyzwaniowym Cherry Lynn Designs Challenge, którego temat brzmi: Give thanks ;)


Zbliżenie na różyczki (też z wykrojnika, tyle, że Die-namics)


Stempelek "Bardzo dziękuję" idealnie pasuje do jednej z moich ulubionych rameczek (tutaj wyciętej z białej beermaty i potraktowanej fioletowym pigmentem Perfect Pearls).


Jak widać karteczka jest dość przestrzenna i warstwowa :)


6 komentarzy:

  1. this is adorable, great design, color, and details...hope you have a fabulous week!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  2. Very lovely card. Thank you very much for joining us this week at Cheery Lynn Designs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty card! Thanks so much for joining us at Cheery Lynn Designs Challenge and good luck!
    hugs,
    Gini

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo elegancka kartka. Powiedziałabym, że wręcz dostojna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful and very elegant card!
    Thanks for joining us at Cheery Lynn designs this week!
    Good luck!
    love from France, Kianel.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to się fioletowo zgrałyśmy, a ja uszczknę ciut czasu by słowo zostawić po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń