czwartek, 22 listopada 2007

2 scrapy dalej..

Wzięłam udział w forumowej zabawie w 2 scrapy dalej, wymyślonej przez Nulkę.

Madziaa75 przysłała mi zdjęcia swojej córeczki i miałam zrobić z nimi scrapa 20x20. Szczerze mówiąc największy problem miałam z tym, jak dwa zdjęcia zmieścić na takim małym, jakby nie było, formacie. No i trzeba było ciąć ;) Odkryłam też przy okazji, że w zestawie pieczątek dla dzieci (kupionych chyba w Lidlu) jest motylek ;D Co niezbyt dobrze świadczy o mojej spostrzegawczości, bo mam te pieczątki już kawał czasu ;)

Efekt końcowy jest taki:



z wyjętymi tagami:



i parę szczegółów:





5 komentarzy:

  1. Jejku! Pięknie wyszło, muszę rzec :)!
    Szczęka opadła mi całkowicie na ziemię, gdy zobaczyłam te kółeczka koronkowe - czy takie cuda można zrobić nożyczkami dekoracyjnymi (czy jak je tam nazywać ;))?
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie :)
    Kółeczka dokładnie jak piszesz - nożyczkami z wzrokiem w falbankę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhmm.. Dzięki :) Może kiedyś opanuję tę bestię ;) Jak na razie proste linie tymi nożyczkami są lekko koślawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No owszem, przyznaję :) Z wewnętrzną krawędzią pierścienia to się trzeba nieźle nagimnastykować, żeby wyglądało jako-tako.
    Ja tnę tak po kawałeczku.. bo te nożyczki jakieś takie strasznie krótkie są ;) No i oczywiście po narysowanej linii ;)

    OdpowiedzUsuń