niedziela, 22 czerwca 2008

Więc chodź, pomaluj mój świat...

Miało być wczoraj, wiem. Ale jak ostatnia ofiara nie wzięłam aparatu na spotkanie (zdjęć też wcześniej nie zrobiłam oczywiście). Na szczęście k_maja się zlitowała i pstryknęła dziś fotki, broniąc jednocześnie bardzo dzielnie dostępu do guzików Mateuszowi :)

Bo te guziki, takie kolorowe, nawet mi kojarzą się z landrynkami, a co dopiero dwuletniemu chłopczykowi :)

I'm sorry, I'm late ;) But I hadn't taken photos before I gave album to k_maja. Fortunately she's shown mercy - make same photos today and sent them to me.

Jest żółto i niebiesko. Do tego odrobina brązu i białych paciajów. Ale jak szaleć kolorystycznie, to szaleć.

Yellow and blue, a little brown and white. But theme of album is: 'Let's play with colours', so I played ;) And it was first time when I used more then 3 buttons in one page :)

Obie strony razem/Both pages:


Lewa strona/Left page:


I prawa/And right page:


Cudne literki (te same co i na okładce) od kochanej Gizmo. Zakochałam się w nich kompletnie.

Beautiful letters (in words 'leniwe', 'rae' and 'kolory' from cover) I get from Gizmo. And I love them.

10 komentarzy:

  1. Świetna kompozycja. Strasznie podoba mi się ten leniwy napis.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba użycie guziczków. Bardzo fajnie wyglądają i dodają pogody.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowny ten Twój album o_O

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest.... ale chyba sie powtarzam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj to lenistwo aż się normalnie wylewa z twojego wpisu!!!!

    super jest!!!

    a ten napis to bajka normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. jest super..co więcej mogę rzec?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, mistrzowska kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciepłe letnie popołudnie
    lepkie i leniwe
    świetne kolory i kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przyjemny widok..... wakacyjnie mi się zrobiło maksymalnie....

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory odważne ale praca świetna!! pozdr ewa

    OdpowiedzUsuń