środa, 30 lipca 2008

Podobieństwo

Kolejny miesiąc, kolejne wyzwanie... Tym razem temat - Podobieństwo - podała Nowalinka. Przez pierwsze dwa tygodnie nie przychodziło mi do głowy nic kompletnie. Stwierdziłam, że temat jest straaasznie ciężki i strasznie trudny. Aż nagle pomysł pojawił się sam z siebie i rzucił się na karton (i pudełko z kwiatkami ;D).

I teraz, przez tego scrapa, mam fazę na Maanam ;)

July challenge: Similarity. Sentence from Maanam's song with words from Wisława Szymborska poetry: Nothing twice.




Zbliżenie na tekst/Zoom on sentence:








Szczegóły/Details:



10 komentarzy:

  1. oh jak biało, jak ulotnie...te białe napisy na ofertówce (?) bardzo mi się podobają..szczerze podziwiam - ja k je zrobiłaś?
    Super klimatycznie...ale to u ciebie norma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!!! i chyba w tym wyzwaniu jest podobieństwo scrapów:) Twojego i Agnieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca!!! Ach - chciałoby się rzec :) Ja właśnie skończyłam swoją - i jest taka bura i nijaka, że chyba jej jutro nie obfotografuję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, no i co?! Świetnie wyszło :)
    Ciesze sie, że jednak się zainspirowałaś...Ta Twoja biel ma tyle różnych faktur i taką delikatność :)
    A ze scrapa bije taka Miłość :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ło lala, ale mi się podoba :) taki ulotny, rozmarzony ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super praca, jednolita kolorystycznia ale za to jaka bogata w szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak delikatnie, miękko i ciepło....
    tyle miłości na tak niewielkiej przestrzeni papieru :*
    ... i faktycznie ten sam tekst nam pomógł wybrnąć z tak cieżkiego tematu... hahaha....

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku... ale śliczny scrap. Taki delikatny i wiotki :) Achhhh... jakoś tak się rozmarzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDO! cóż innego można napisać !!!!!!

    OdpowiedzUsuń