piątek, 14 września 2012

Foto wyzwanie - dzień 5

Dzisiaj tylko fotka na wyzwanie Uli.


Dziś tematem jest MARZENIE

Jak każdy czasem marzę - chociaż bardziej to planuję - im mniej rzeczywiste marzenia tym lepiej mam zaplanowane ;)

Ale dziś powiem Wam o takim, którego zaplanować się nie da - za to ile rzeczy mogłabym zrobić (i o ilu sobie marzyć) jakby to się dało urzeczywistnić. Marzę sobie mianowicie, żeby mieć czas. Na wszystko na co tylko chcę. Żeby doba rozciągała się jak gumka. O i tyle.


9 komentarzy:

  1. GENIALNA INTERPRETACJA :)
    Podaję rękę :) Świetna fota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och... też mam takie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja doba też jest za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczegoż to takiej owsianki byś nie zjadła ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie "ugryzłaś" temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też tak chcę!!!
    tylko...czy umiałabym ten czas wykorzystać...czasem takie "spóźnienie" bardzo mnie mobilizuje, bardziej niż bezczas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, tak mieć czas na wszystko! To marzenie chyba każdej z nas ;) Świetna fota!

    OdpowiedzUsuń