niedziela, 20 stycznia 2013

3+2, czyli z góry i z dołu

2 LO w tym roku (jak na mnie to całkiem niezła średnia jak na razie - jakby się udało tak przez cały rok robić 2 na miesiąc to byłoby super ;) )

Scrap jednoczeście prosty i skomplikowany - bo na aktualne wyzwanie na blogu firmowym Galerii RAE, którego temat jest dość tajemniczy na pierwszy rzut oka i brzmi: "3+2".
(Tak swoją drogą, czy ktoś się pokusi o zgadnięcie dlaczego te liczby akurat?)

Rozwinięcie tematu jest takie: 3 kolory i jak najwięcej podwójnych elementów w pracy.


U mnie trzy kolory to kremowy, niebieski, czerwony. Użyłam 2 papierów z czerwonym wzorem i dwóch z niebieskim, na pracy są 2 zdjecia, dwie rameczki z wykrojnika, dwa paski wycięte dziurkaczem i 6×2 resztki dziurkaczowe – czyli ten sam dziurkacz został użyty podwójnie. Cegły występują w dwóch rodzajach, i jest ich 7 x2 i 6 x2 Do tego dwa rodzaje alfabetu, dwa wycięte proporczyki, folder do wytłaczania użyty podwójnie (raz zgodnie z przeznaczeniem, drugi – folder został potuszowany i potraktowany jak pieczątka). 2 x2 zszywki biurowe i po dwa ćwieki w 3 rodzajach ;)


Folder jako pieczątka nie sprawdza się jakoś rewelacyjnie (ale też tusz nie do końca do takich zastosowań - ale innego nie mam w kolorze, który mi tu pasował ;) ) jak widać - ale też nie chodziło mi o osiągnięcie super hiper ostrej odbitki.


Za to jako folder do wytłaczania sprawdza się rewelacyjnie - wzór jest bardzo ładnie wytłoczony :)


Zajrzyjcie też na bloga i zobaczcie jak z tym tematem poradziły sobie dziewczyny :)

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem folderu jako stempla, bardzo fajny skrap :)

    OdpowiedzUsuń