poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Liftogra #4

Liftogra nr 4 i nasz najnowszy członek rodziny ;) Który co prawda jeszcze z nami nie mieszka... ale to przecież nie szkodzi ;)

Kiedy Kasia przysłała mi to zdjęcie, wiedziałam że MUSZĘ je oscrapować :)

Oryginalny LO, w stylu C&S to praca Almadr. Nawet kolory wyszły mi podobne, chociaż wcale tego nie planowałam, początkowo LO miało być z zupełnie innym zdjęciem i w zielonościach ;) Ale nasz rudzielec jest taki słodki, że chyba zrozumiałe dlaczego nastąpiła zmiana? ;) W zasadzie nawet napisy z oryginału by mi tu pasowały, haha.


Sama z siebie prace w tym stylu robię raczej rzadko, bo zawsze, ale to zawsze wydaje mi się, że jeszcze coś trzeba by dodać. I jak kończę to dodawanie to już nie jest C&S ;D

Detali w zasadzie nie ma co pokazywać, poszalałam sobie z rubonsami (które baardzo lubię od dawna i bardzo boleję nad tym, że tak mało fajnych wzorów jest dostępnych u nas) - wykorzystałam 3 różne zestawy, a napisy są kompletną składanką. Dołożyłam też przestrzenną naklejkę (z naklejkami odwrotnie, kiedyś w ogóle nie lubiłam, a teraz staram się do nich przekonywać :) ). Ot i tyle ;) Szwy udawane oczywiście, bo żeby zmieścić szafkę katalogową wysępioną w bibliotece musiałam pozbyć się stołu... i okazało się właśnie, że nie mam gdzie położyć maszyny do szycia... scrapować na podłodze można, szyć niespecjalnie (chyba, że ktoś umie, to poproszę o instrukcję ;) )


A tu jeszcze oryginalna praca:


A wszystkie prace uczestniczek zabawy można zobaczyć tutaj.

8 komentarzy:

  1. CUDO :) I kotek, uwielbiam rude :) i scrap. Moim zdaniem lepszy niż oryginał, ale o tym cicho sza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Mó mąż się uparł na rudego, ja koty kocham w każdym kolorze - ale fakt, ten rudzielec jest śliczny :)

      Usuń
  2. Cudowny kotek i jeszcze cudowniejszy scrap !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne LO! Wcale nie takie proste, zawarłaś w nim mnóstwo detali :) Podoba mi się też wierność oryginałowi (nie mylić z kopiowaniem).

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! rewelacja :D nie wiedziałam że się z nami bawisz... idę pooglądać resztę prac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się bawię, Kasia mi podsyła linki mailem ;)
      Ale jak już wyciągnęłaś, to chyba dorzucę posta, haha, bo większe braki mam w publikacjach niż w pracach :)

      Usuń