poniedziałek, 10 grudnia 2007

100 lat Mały Duży Bracie ;)

Mój młodszy brat skończył 12 lat ;) W związku z powyższym wykonana została taka karteczka:



Pomysł zaczerpnięty po trosze z Agnieszkowych autek i czyjejś (zabijcie mnie, ale nie pamietam kto to był) kartki (przód i tył samochodu).

Obie strony - rozłożone - wyglądają tak:



i po kolei.. przód:



tył:



i jeszcze w ujęciach pod kątem:





Jest to jak widać (dobra.. widać? Bo ja jestem lewa z rozpoznawania samochodów i w sumie to nie jestem pewna...) Lamborghini Diablo ;) Robiłam ze zdjęcia, przyznaję się, i było podpisane ;D

2 komentarze:

  1. Które to zdjęcie musiał Ci znaleźć kochany mąż :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze dorzucę jeszcze komentarz komentujący.

    Karteczka super (to żadna nowość :) ). Samochodzik wyszedł idealnie. Każdy by taki chciał.
    Nawet napisy na tyle widać.

    Mogę taki (tylko duży i jeżdżący) też dostać? :P

    OdpowiedzUsuń