niedziela, 6 czerwca 2010

Tort weselny

Z racji tego, że w sobotę mój szwagier się żenił, trzeba było wykonać kartkę (z miejscem na 'wkładkę'). I chodził po mnie tort i wyzwanie, przedawnione już niestety, na kartkę ślubną bez bieli, i jeszcze przestrzennie miało być, bo zamiast kwiatów.
Natchnęła mnie ta praca Elaine (dzięki Madzioza :) ) I myślałam, że jak zamiast bukietu, to takie kwiatki na łodyżkach, 3D ;) Ale ten tort tak się dopominał umieszczenia...
I ostatecznie efekt jest taki:

Z zewnątrz:


Środek:


I główny element:




I miejsce na wkładkę ;) (tak, później zostało podmienione na prawdziwe, tu tylko do zdjęcia pozuje jakiś świstek)


Zdjęcia kiepskie, kolory przekłamane, ale robiłam je po nocy, na wszelki wypadek, bo "zrobię zdjęcia rano, przed wyjazdem, jak będzie lepsze światło", skutkuje tym, że zdjęć nie ma wcale, bo rano nie ma czasu. Rano miały być podmienione na lepsze. Jak widać nie wyszło ;)

Materiałoznawstwo: czerwony karton na bazę (bodajże Faber, ale nie dam głowy, bo mam pocięta kawałki już bez znaku wodnego), wszystkie ozdobne z zestawu k&company Ancestry (te małe, na których są życzenia też), kwiatki Primy, hortensje i takie małe ze słoiczka 'got flowers?' klejone w różyczki własnoręcznie, ćwieki, gałązki puncherowe, brązowy tusz Latarniowy ze scrapcomu, szycia maszynowe, cienkopis brązowy, perłowa konturówka do szkła, tyle chyba.

20 komentarzy:

  1. Rajuśku, jakie cudeńko... To teraz ja Twoją pracę zapiszę w inspiracjach :) Ta motylkowa piękna, ale Twoja jeszcze piękniejsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. łał... boskie, po prostu boskie, szczególnie ten tort... Ja mam tylko pytanie, jaki to jest papier, ten czerwony na bokach explodinga, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper, ładne małe cacuszko:-) własnie chodzę cały weekend i szukam pomysłu na kartkę ślubną... za tydzień imprezka a ja nic nie mam jeszcze... czy pozwolisz ze skorzystam z Twojego pomysłu na prywatny uzytek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odleciałam, totalny odjazd, mistrzowsko Ci to wyszło!!!!!!!!!!!!!!!Zbieram szczękę:)- a w moim wieku bez zębów....brrrr;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje prace, są bardzo pomysłowe i zawsze dopieszczone

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :D
    pijana_wiatrem - dodałam spis materiałów ;)
    Mrouh - nie ma problemu, rób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tort jest OBŁĘDNY!!! całość po prostu powala precyzją wykonania i pięknymi kolorami, które - mimo, ze bez bieli - są wspaniale weselne!!! rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!! Podziwiam tort bo robiłam kiedyś pudełko okrągłe i obiecałam sobie, że prędko tego nie powtórzę, a tu jakby 3 tylko w mniejszej wersji...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy okazji pisania o moim pudełku z tortem:
    http://zakreconaja.blogspot.com/2010/05/mili-panstwo-tort-weselny-kroic-czas.html
    post niżej wkleiłam odnośnik do pudełek Elaine z Londynu-ona jest autorkąTwojej inspiracji.....
    I tu jeszcze mój inny tort:
    http://zakreconaja.blogspot.com/2010/05/rozowo-ososiowo.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Madzioza: Dziękuję za linka do bloga Elaine :) Cudne te pudełka robi, warto tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny patent z tym tortem, tylko to chyba czasochłonne, co?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pudełko, a tort zupełnie obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo smakowity!!!
    Szkoda tylko, że z papieru... :P
    :***

    OdpowiedzUsuń
  15. pisałam na forum, ale zachwycę się jeszcze raz- naprawdę świetna praca, świetny pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to Ty komentujesz moje posty na www.pierwszaciaza.blog.onet.pl??

    OdpowiedzUsuń
  17. k_maja: A co nie jest pracochłonne? ;)

    Dzięki dziewczyny :)

    Anonimowy ;) Nie bardzo wiem o co chodzi - nie czytam blogów innych niż scrapowe/craftowe a i na to mam niewiele czasu i zaległości nawet w tych ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  18. tort mnie rozwalił normalnie !!! świetny jest :) cała kartka -pudełko super

    OdpowiedzUsuń