piątek, 4 maja 2012

Ze świeczką

Jakiś czas temu pokazywałam zaproszenia komunijne, a dziś przyszła kolej na kartkę z okazji chrztu, tzn konkreteniej to na jej publikację, bo sam chrzest był 3 tygodnie temu :) Również tu główną rolę grają papiery z kolekcji "W tiulu i koronkach" oraz błękitna krateczka z lewej strony papieru "Misiów stado" z kolekcji "Dla maluszka"


Wspominałam już, że uwielbiam ten wykrojnik? :D Niedawno udało mi się upolować też większą wersję i mam już komplet :)


Świeczka jest przyklejona przestrzennie, a w ramach zwiększenia realizmu dodałam jej trochę woskowych zacieków z Pearl Makera. Tym samym pearl makerem zostały zrobione tu i ówdzie kropeczki, do tego trochę listków, przeszycia, i jest :)



Aaa, beznadziejny jest ten nowy blogger! Grrr...

1 komentarz:

  1. Kartka niezmiernie mi się podoba :).
    Fantastyczna kompozycja z listków!
    A ta nowa szata też do mnie nie przemawia ;).

    OdpowiedzUsuń